onsdag, oktober 23, 2013

Tröttheter

Trött trött trött. Hört det förut? Jag har hamnat i ett läge där jag inte riktigt sover som önskat. Jag har svårt att somna och vaknar med en känsla av att nästan inte ha sovit alls. Både förra och denna veckan har det varit så, inklusive helgen. Så lite sliten känner jag mig.

Tappade lite på den privata ridån idag. Ingen skön känsla. Gissar att sömnbristen hade lite med det att göra, men inte bara. Jag gillar min privata ridå så imorgon återkommer den igen. Sen är det bara att se lösningar framåt. Full speed ahead. Det blir säkert bra. Hade gärna lagt ut mer om det, men det funkar inte riktigt. Ventilen är inte oproblematisk. Jag får kanske ta till den manuella pennan igen. Ventiler är ju bra att ha.

Snart snart ska jag släpa min lekamen till sängen.

Inga kommentarer: