fredag, oktober 18, 2013

Vill inte

Veckan är förvisso inte över men jag har ändå gjort en pakt med mig själv att nästa ska bli bättre. Jag vet dock inte om det kommer hålla, jag är inte på min bästa sida för tillfället. Lite för mycket i huvudet, lite för många saker omkring mig som jag inte är enig med osv. Känner mig lite som ett trotsigt barn med den skillnaden att jag inte får lov att lägga mig på golvet på valfri matvarubutik, slå och fäkta med armarna och samtidigt ljudligt protestera mot världen. För det är ungefär så jag känner mig.

Bitvis motiverat, men inte hela vägen. Jag gillar läget, det går över.

Tydligen uppträder jag "övertrött" ikväll enligt sambon. Och till hans stora glädje, jag tycks ha roat honom ikväll genom att vara extremt lättroad. Så bra att vara till tjänst....

Jobbhelg väntar men det finns även annat i kalendern för helgen. Som middag borta och fårvallning. Bara en sån sak.

Inga kommentarer: