söndag, oktober 27, 2013

Söndag

Vi fick en extra timme att sova på inatt och den måste jag säga att jag tog vara på. Jag konstaterade att jag sovit i 9 timmar i sträck när jag vaknade. Först kände jag mig latare än latast men sen tänkte jag att jag nog behövde det. Att vakna utvilad var inte särskilt dumt alls.

Nu väntar de sista dagarna av oktober den här veckan. Helt otroligt vad fort det gått. Det är också sista veckan med mitt nuvarande schema, sen blir det lite annorlunda igen. Fler helger, längre dagar (alltid 7-17) men också lite fler lediga dagar. Jag får väl försöka ta vara på dem bäst jag kan.

Det blir ett senare bekymmer. Nu ska jag ha söndagskväll och så fort som min käre låtsasmake vaknar upp från sin gubblur tänker jag försöka propsa på ett litet Downton-maraton. Vi har ju inte sett ett enda avsnitt av den nya säsongen än!

Inga kommentarer: