tisdag, augusti 27, 2013

*Yeah right

Lång dag idag på nåt vis. Huvudet är överfullt, så pass att det dunkade när det var dags att gå hem. Ställde in de trevliga kvällsplanerna med bästtjejerna och for hem med låtsasmaken istället, åt god mat (upptinat från förra veckan, men still good) och drack ett glas vin halvliggande i soffan. Och där är jag kvar. Just nu väntar jag på att nämnda man ska bli klar i duschen så att vi kan fortsätta vårt lilla maraton av den ypperliga serien Broadchurch (2013) som visats på TV4 (finns på play för ett tag till). Så ovant att se Olivia Colman i en så allvarlig roll, men hon gör det bra. Annars har jag bara sett henne i knasroliga brittiska komediserier som Peep Show, That Mitchell and Webb Look, Look Around You osv. (Åtminstone den förstnämnda finns på Netflix btw)

Ikväll ska jag ge vika och lägga mig tidigt...*

Inga kommentarer: