tisdag, juli 02, 2013

Tisdag

Och så blev det sådär sent igen. Men det har varit en bra dag. Soft på jobbet, ute i god tid med uppgifter osv. Sen äntligen en middagsdejt med bäst-Simon, som det känns som att jag aldrig ser längre. Måste se till att han skaffar sig ett 7-16-jobb, tror jag... Han, jag, M och Lil'sis träffades på stan, åt middag på Vezzo och gick sen för en kaffe på Costas. Väldigt trevligt och efterlängtat.

Så det blev en del senare hem från jobbet än vanligt. Och nu måste vi ju tydligen natta båten om kvällarna också så det blev en skön promenad ner till hamnen innan vi gömde oss hemma på varsin våning med varsin dator framför samma nerdiga spel... Jo och så har jag legat i blöt i badkaret en stund med förhoppningen om att den plötsligt onda axeln/nacken skulle mjuka till sig lite och sluta göra ont. Det fungerade inget vidare. Det känns som att nåt har hamnat i kläm, jag kan inte riktigt böja huvudet åt höger sida utan att det gör ont just där, och stundtals under dagen har fingrarna liksom domnat bort. Jag låg väl tokigt natten som var, får väl försöka ligga tokigt åt andra hållet inatt då och se om det jämnar ut sig :)

Godnatt båten!

Inga kommentarer: