lördag, juli 27, 2013

Roadtrip

Imorgon beger vi oss ut på en liten roadtrip, låtsasmaken och jag. Vi ska åka norrut till Piteå, eller snarare Sikfors verkar det som, och förhoppningsvis köpa med oss ett köksbord. Jag har letat ganska länge efter ett fint slagbord men har inte hittat något som varit sådär riktigt fint förrän nu. Och då fanns det såklart i Piteå. Men vi tänkte att det blir en liten kul semestertrip. Jag har ju faktiskt inte varit så mycket norrut egentligen. Jag var i Luleå för säkert 15 år sedan, men i övrigt har det bara varit Skellefteå för min del. så det blir lite spännande. Och för M blir det kanske en nostalgitrip också; han gjorde sin vapenfria militärtjänst i Sikfors. Så lite sightseeing kanske vi hinner med också, inte bara affärer. 

Jag hoppas att bordet är lika fint som vi tror nu bara. Vi får väl hålla tummarna.

Inga kommentarer: