måndag, december 17, 2012

Bra start på dagen

Min måndag började perfekt med en liten försovning. Inte hela världen men ändå. Inte jättekul att rusa in på jobbet en kvart försenad och undra om jag missat något telefonsamtal. En av nackdelarna med mitt jobb; att jag har telefontid på mornarna och därför inte har möjlighet att flexa in lite som jag känner. Men nu är min kollega tillbaka från sin sjukskrivning så nu kommer det bli lite, lite mer flexibelt det där med telefontiden i vart fall. Vilket känns skönt. Sovmorgon ftw, liksom.

Har också bytt arbetspass så att jag blir ledig på fredag. Jag hoppas vara ensam om att handla julmat på maxi tidigt på fredag morgon. Kanske inte så troligt, men hoppas kan man ju alltid. Jag gissar dock att fler än jag får in lönen på kontot då...

1 kommentar:

Unknown sa...

Du blir inte ensam om att handla mat på fredag morgon. Fika på NK Strömpilen efteråt?