lördag, december 08, 2012

Lördag

Annars har inte mycket hänt idag. Jag hade en hel del kraft och ork, kände mig relativt pigg, under den tidiga morgonen då jag jobbade och sen under årsmötet, men väl hemma sinade orken totalt. Jag hade tänkt föreslå ett par vänner att fara på Gammlia julmarknad men när jag själv fick frågan, just hemkommen, av den ena vännen så fanns inte orken kvar alls. Istället sov jag ett par timmar, tills M ringde och frågade om jag skulle hänga kvar i stan eller om han skulle hämta ut mig. Men jag blir här, mycket av lathetsskäl. Och så skulle han in mot stan imorgon så det kändes lämpligare då än att fara extra idag.

Och Lil'sis verkar ledig och hemma också, så det föll ju sig ut bra. Jag trodde hon var upptagen (vilket hon också skulle ha varit) men ändrade planer gör att hon är hemma så då får vi en systerkväll ihop, vilket låter som en ypperlig idé. Vi ska göra middag och se film, plain and simpel. Men ack så lagomt!

Inga kommentarer: