söndag, december 02, 2012

Söndag

Idag har det varit ganska underbart ute faktiskt. Det blev det när det värsta av stormandet gick över. Alldeles vitt, trädgården fylld med ett par decimeter snö och fin blå himmel. Precis som jag vill ha det. Det är riktig vinter det.

Vi var egentligen bjudna på kalas idag men det blev inställt. Hann tänka att det var ganska skönt att slippa fara på vägarna när vi inte vet hur välplogat det är. Men så såg M det som en möjlighet att hinna åka till jobbet och göra lite grejer. Så han är på vägen as we speak. Och jag sitter hemma lite småorolig, ungefär som vanligt.

Tror jag ska passa på att krypa ner i soffan under en filt och se ikapp lite Parenthood. Av någon anledning har jag tre, eller om det är fyra, osedda avsnitt. Har inte varit på rätt humör för att se dem, tror jag. Alltid så trött om kvällarna. Men nu måste jag nästan se ikapp så jag får veta vad som händer. Favoritserien ju!

Inga kommentarer: