onsdag, december 12, 2012

Ryggskrället

Jag trodde att ryggen knäcktes av idag när sjukgymnasten la hela sin vikt på den efter att ha placerat mig i en rätt märklig ställning på britsen. Det gick som en våg av knak från bröstryggen ända upp i nacken. Ont som satan men riktigt skönt efteråt. Plötsligt kunde jag röra armarna lite friare och det smällde inte i nacken när jag la huvudet på sidan. Efter ett par upprepningar var han fortfarande inte nöjd tydligen, men en bra bit på vägen kom han allt och jag kände mig mer nöjd efter det här besöket än förra. Men bäckenet är fortfarande snett. Dumkropp.

Ikväll är jag dock lite öm i ryggmusklerna av nån anledning. Det kan i och för sig vara nåt helt annat. Jag kände mig snudd på febrig under lunchen idag, så det är väl nån förkylning eller så som är på g. Hoppas inte.

Inga kommentarer: