måndag, september 30, 2013

"Shit on it!"

De visar Friday Night Dinner (2011) på SVT igen och det är nästan lika kul som första gången jag såg det. Första säsongen var i och för sig roligast. Jag hoppas det kommer en tredje snart.

True story. Igen.
Seg och trött idag á lá måndag, men dagen rusade förbi på jobbet. Tekniskt strul/driftstörningar, möten och en telefon som ringde frekvent pga det förstnämnda bidrog till känslan av att jag inte fick något gjort. Men det tillhör ju också jobbet å andra sidan så... Kanske lite stressad över allt jag borde ha hunnit med vid det här laget men inte gjort, eftersom vi fick oväntade extra grejer att göra den här månaden, samtidigt som vi går in i en ny organisering av de gamla uppgifterna. Den här jakten på fuskare drabbar alla, på ett hyfsat tydligt sätt, kanske jag kan säga lite diplomatiskt. Men jag gillar ju att ha mycket att göra så jag klagar egentligen inte. Och det är klart att saker ska gå riktigt till, även om det känns lite väl kontrollerande ibland. Det får bli ett par sena kvällar den här veckan så löser det sig nog.

Imorgon är det oktober. Oktober. Det känns som att jag missade september.

Inga kommentarer: