söndag, september 01, 2013

Trägen vinner...

Det blev lite spikat i vart fall. Eller ja, sågat och skruvat är det väl om vi ska vara noga. Och nu vet jag också hur jag kan fortsätta själv om jag får lust på lediga dagen på torsdag. M visade mig hela vägen, så att säga. Det är ju så jag vill ha det; kunna själv och vara lika delaktig som han. Inte stå bredvid som ett fån och titta på.

Lite hann vi ikväll, det känns bra. Nu kan jag med gott samvete koppla av i soffan med middagen och sen spendera resten av kvällen framför en film eller så. Gott så.

Imorgon är det måndag och jobb igen. Återstår att se vad den här veckan har att bjuda på, säkert blir det en del oväntade grejer igen, det är lite av en sån tid just nu. Dessutom är det sista veckan i våra kontor, nästa flyttar vi in i ett nytt hus tillsammans med den andra gruppen som vi gick in tillsammans med vid årsskiftet. Det ska bli spännande och lite kul.

Inga kommentarer: