onsdag, september 25, 2013

Sur-onsdag

Känner att jag inte är på mitt bästa humör ikväll. Inte tvärdåligt men inte tvärbra heller. Avslutade arbetsdagen med ett möte som inte helt gick min väg. Och så är det ju ibland, det är väl inget mer med det. Men ibland finns det en...obalans, kanske jag ska kalla det för att inte säga något alls, som jag ogillar. Oavsett så har jag lite att fundera över. Och det är säkert bra det också.

Gick just ner till låtsasmaken som bygger server i källaren (för min skull dessutom) och beklagade mig över mitt trista humör. Då rimmade han tills jag skrattade. It's stuff like that osv, ni vet.

Det gör det dock svårare att ta steget och tjyvkika på senaste SoA-avsnittet som kom inatt. Det går ju bara inte nu. Det får bli dubbelavsnittet av How I Met Your Mother istället.

Inga kommentarer: