måndag, september 02, 2013

Måndag

Då var måndagen avklarad snart och den gick ju rätt så smidigt ändå. Jag försöker trixa till en kortvecka för mig själv just den här veckan, vi får se hur det går. Men har jag lite flyt så kan jag lyckas skrapa ihop fyradagarsledigt med start på torsdag. Känns som att det skulle vara helt okej för tillfället. Då skulle jag kunna göra lite småprojekt som jag tänkt på ett tag, samt få ledig tid till den planerade mini-roadtripen vi tänkte göra till helgen. Men, går det inte som tänkt så är jag bara ledig på torsdag och har sen jobbhelg. Det funkar ju det med, även om första förslaget känns mer lockande, inte sant?

Jag hann med att få upp lite panel ikväll också innan M meddelade att middagen var serverad. Jag tänkte att jag skulle försöka göra lite sånt varje ledig kväll nu, så att vi kommer någon vart. Nu när jag "kan själv". Imorgon har vi biodejt så då lär det inte bli något, men resten av veckan borde jag väl hinna göra färdigt väggen i trappen upp, tänker jag.

Den som lever får se.

Inga kommentarer: