tisdag, september 24, 2013

Lite lite mer av The IT Crowd!

På fredag ska det alltså enligt myepisodes finnas inte mindre än 10 splitter nya avsnitt av allehanda tv-serier som jag följer. Idag kikade jag lite på vilka som kommer. Bland dubbelavsnitt av både The Big Bang Theory (yeay!!) och Grey's Anatomy (mer ljummen reaktion, but still---) och oändligt efterlängtad säsongsstart av Parenthood hittade jag en titel jag inte riktigt ville tro på.

klicka för större
The IT Crowd (2006) verkar av allt att döma vara tillbaka för ett enda, 60 minuter långt avsnitt!!! Jag tror det när jag ser det, för jag kan inte förstå hur det har kunnat undgå mig att det har gjorts ett nytt avsnitt. Nu har jag iofs genom min långa bortavaro från twitter inte längre samma koll på vad skådisarna och upphovsmannen har för sig, men någon notis borde jag väl ha stött på? Dålig koll, Sara!

Inga kommentarer: