torsdag, september 26, 2013

Snart helg

Det är väldigt mycket att göra på jobbet just nu och det lär hänga i under hela oktober månad. Lite därför var jag inne heldag idag också trots att jag på schemat hade ledig dag. För att få färdigt åtminstone en del av det större projekt jag pysslar med för närvarande. 
Imorgon tänker jag däremot försöka ta mig hem tidigt så att jag både hinner med att hämta upp de seglande männen i Sikeå (båten ska till sin vinterhamn där den ska tas upp i helgen) och sedan tillbaka in till stan för att möta upp ett gäng kompisar i lägenheten på kvällen. Ser fram emot det, jag har inte varit så social med vännerna på ett tag, känns det som.

En upptagen helg väntar med jobb, båtupptagning, föreningsmöte i byn och lite annat. Men det blir bra, jag får vila nästa helg. Fast då lär jag väl mest gå runt och stressa upp mig inför den väntande veterinärresan till Uppsala som äger rum veckan efter. Det ska verkligen bli skönt när den är över och alla är hemma och förhoppningsvis friska igen.

Inga kommentarer: