torsdag, juni 20, 2013

The only gay in the village

Premiärsurfar lite på iMac:en som numera, åtminstone delvis, blivit allmän familjedator sedan den tydligen inte längre är maxad för spel. Gillar den enorma skärmen verkligen. Passar mig ypperligt så att jag kan ha alla tusen rutor uppe samtidigt. Däremot kan jag, trots att jag är ägare av 4 apple-produkter själv, inte alla tricks riktigt än. Som att hitta on-knappen, tydligen. Not one of my proudest moments. Till mitt försvar stod just den delen av skärmen mot Lil'sis skärm, men ändå... 

Daffyd Thomas - the 'only' gay in the village

Min kärleksfulla låtsasmake har satt ingen mindre än Daffyd Thomas som profilbild på min användare. Sött va? Jag kan definitivt se likheterna. Tilläggas bör kanske att han själv valt en annan av Matt Lucas' underbara karaktärer, Vicky Pollard, som sin egen. Lil'sis är Emily Howard...

Och på tal om ingenting alls så har jag upptäckt att jag har old-looking hands.

Inga kommentarer: