fredag, maj 18, 2012

Snoozeparty!

Det är tydligen på landet jag ska vara efter jobbnätter för huga vad jag sovit, trots ljud, katter och familj. Blev väckt ett tag före fem! Men det var nog bra, jag var lite trött och seg första jobbnatten, inatt blir det förhoppningsvis bättre.

Det fanns för övrigt 'tecken' på jobbet att min övergång till det nya jobbet är på gång. Jag vet inte säkert, men jag får söka reda på någon på måndag som eventuellt vet. Hade ju varit bra att få bli meddelad men det verkar hända ganska mycket på jobbet just nu och med halverad chefstyrka pga sjukdom så är inte riktigt allt som det borde vara. Det känns oavsett både läskigt och roligt samtidigt. Jag kommer definitivt sakna mitt nuvarande jobb, framför allt mina fina arbetskamrater, men samtidigt så känns det riktigt kul med något nytt. (Men alltså läskigt som attan!)

Inga kommentarer: