lördag, maj 05, 2012

Helg!

Jag som trodde jag skulle somna så snart jag satt ner rumpan i soffan igår kväll efter att bara ha sovit drygt ett par timmar det senaste dygnet var riktigt pigg och höll mig vaken genom en hel film. Minifamiljen for ut på landet, dukade upp med lite ost, kex, te och de obligatoriska ostkrokarna (M:s största last) och bosatte sig i soffan framför en lite överraskande film, The Perfect Host (2010). Den var både rolig och spännande på samma gång och även om den hade några logiska vurpor så var den klart sevärd och kan rekommenderas. Ska försöka skriva mer om den så snart som möjligt. Det var kul att se Frasiers lillebror, David Hyde Pierce, i något annat. Och jag tror att han har potential att kunna spela något riktigt creepy om han fick chansen.

Ikväll ska jag ut i det fina vädret (mhm...) och dricka öl med the ladies. Jag har klämt ner rumpan i ett par skinny jeans, plockat ur smyckeskrinet och sprayat hårspray i ögonen och är nu redo för nästan vad som helst. U har tjoat om shots men riktigt så skojigt ska vi nog inte ha det...

Inga kommentarer: