onsdag, maj 02, 2012

Force Majeure!

För ett par veckor sedan berättade Eddie Izzard på twitter att han återigen ska ut på turné. Min första tanke var "hoppas han kommer till Sverige efter UK-turnén precis som förra gången". Sent igår kväll fick jag mejl från Izzards fanpage att han skulle göra gigs i bl.a Sverige före England den här gången, samt att biljetter skulle släppas idag på förmiddagen i 24h exklusivt för fansen före det officiella släppet på fredag.


Så efter lite team-work mellan min Izzard-frälsta lillebror och M under tiden som jag sov* har vi nu biljetter på andra raden till föreställningen i Göteborg! Yeay! Nu är det förvisso nästan ett år kvar till april 2013, men det är ju underbart att ha något så kul att se fram emot!

*Jag vaknade strax efter släppet kl 11 och ringde direkt upp lillebror för att höra om utfallet och somnade sedan om gott efter de goda nyheterna

Inga kommentarer: