lördag, maj 12, 2012

More to come!

Som sagt så trillar det in nya nyheter om tv-seriers fortsatta vara och icke vara mest hela tiden. Ikväll snappade jag upp via twitter att både Up All Night och Whitney, tro det eller ej, har fått förnyat förtroende. Verkligen goda nyheter! Whitney må ha avslutat dåligt (och jag förväntade mig verkligen nedläggning) men före dess hann det bli riktigt bra så jag hoppas på en bra och avslappnad andra säsong.

Whitney
Bland nedläggningarna är det kanske mest Awake som jag noterat, en serie jag hört väl om och som jag tänkt börja se men nu nog väljer bort istället. Det är så trist att just hinna komma in i en ny serie när det tar slut. Nu får den väl gå färdigt säsongen ut i vart fall, när de bryter mitt i borde det utmätas nån form av straff (jag förlåter aldrig FX för att de gjorde så med The Riches, mitt i andra säsongen när det blev så spännande...).

Inga kommentarer: