onsdag, maj 23, 2012

Bara sådär!

Väl i stan har jag faktiskt fått en del braigt gjort. Jag har sagt upp en försäkring på nya mobilen som jag inte bett om men som tydligen (i hemlighet?) följde med ändå och som man var tvungen att säga upp om man inte ville ha (snacka om bakvänt), sagt upp en del andra saker som känns som onödiga utgifter nu inför den stundande löneminskningen, grejat med räkningar i allmänhet osv. 

Jag hamnade dessutom lite av en slump på en kortare shoppingtur med vännen U bara sådär. Äntligen lyckades jag hitta något för det presentkort jag fick i julas av M! Två tröjor/överdelar blev det, som antagligen inte blivit om det inte varit för U, så jag är väldigt tacksam för sällskapet. Men shoppingen är inte slut där, det var förhoppningsvis bara början. Ska se om jag orkar/hinner ta en vända till i helgen. Skulle behöva fler tröjor, gärna nåt par byxor, ett par vårskor och helst lite underkläder också. Jeez... 

Imorgon är det utbildning i personaladministrationsprogrammet (puh!) hela dagen inför nya jobbet så jag är ledig från mitt gamla/nuvarande jobb inatt. Jag försöker att inte vara spänd inför morgondagen för det ska säkert gå bra, men jag tror att jag ska försöka distrahera mig framför nån serie eller film nu innan det blir en tidig kväll i säng.

3 kommentarer:

Iréne JB sa...

Lycka till i morgon! Kram

Nika sa...

Ja, lycka till imorgon, jag ska skicka pepp i tanken hela dagen =)
Jag är för övrigt på för shopping i helgen om du vill ha mer sällskap. Det är ju riktigt kul att handla åt någon annan...då slipper man betala själv.

Kent Bergqvist sa...

http://www.youtube.com/watch?v=RZPsLkKOi8w