tisdag, maj 01, 2012

Arbetardag

Och så var den här korta ledigheten över. Trots att det bara varit två dygn känns det som att jag utnyttjat den väl. Jag kanske inte direkt har städat och varit nyttig så, men jag har lyckats landa, sova ut, umgås, se lite film osv. Jag ska strax styra kosan mot stan igen och passa på att byta däck i det fina vädret innan jag ska iväg till jobbet ikväll. Tre nätter väntar och sen har jag en ledig helg. Då står det 'utgång med tjejerna' i kalendern, om jag inte minns fel och det var sannerligen inte igår. Så det ser jag fram emot. Jag hoppas också att det fortsätter vara fint väder så att jag får inleda min trädgårdsterapi* och börja greja i rabatterna här på landet. Det vore fint det.

*Jag hävdar bestämt att det är terapi att påta i trädgården, och då gärna med en bra ljudbok i öronen

Inga kommentarer: