lördag, februari 06, 2010

En riktig promenad-junkie

Lördag plötsligt, det gick fort! Men jag är ledig från jobbet, vilket känns skönt. Imorgon är det dags för allvaret igen.

Det har väl inte hänt så mycket spännande egentligen. Jag hade en riktig promenaddag igår. Jag tog bussen åt Haga-hållet och gick sedan till simhallen för att hämta ut träningskortet och boka in en gyminstruktionstid (läskigt, men nödvändigt) och sen promenerade jag via stan hem igen. Det tog en stund, men det var skönt väder och huvudet och benen behövde helt klart promenaden. Lite sämre gick det dock på väg hem från stan några timmar senare. Jag hade mina stövlar och dess klack bestämde sig för att göra isliknande snöhögar under sig så det blev en ganska obekväm och vinglig promenad hem.

Idag har jag lite annat att göra så det blir kanske ingen promenad, men väl lite kroppsarbete i form av soff-bärande tror jag.

Inga kommentarer: