måndag, februari 08, 2010

Nattjobb och träningsångest

Inatt har jag tagit på mig en extranatt på jobbet. Av rent ekonomiska skäl, kanske ska sägas (utan att skämmas, fast kanske inte helt ändå...). Men det känns hyfsat ok eftersom jag jobbade igår natt. Nu hoppas jag bara att vissa saker skjutits på så att det blir en lugn natt.

Sen är jag ledig till fredag kväll och under den tiden måste saker hinnas ifatt. Tänkte se om jag vågar kasta mig in på nån gruppträning också och utnyttja mitt träningskort för första gången det här året (!). Fegar jag får det väl bli simning istället, men det vore skönt att komma över den där scary-tröskeln. Hur farligt kan det vara? Varför får jag för mig att alla är träningsproffs och modellsnygga utom jag? Det är ju inte direkt ett sådant ställe...

Inga kommentarer: