torsdag, februari 25, 2010

En krympande to do-lista är en bra lista

Stressen fortsätter men jag börjar nu känna att jag så sakteliga tar kontroll över läget. Idag har jag förvisso en massa saker som måste göras och jag har ett inte alldeles skönt tryck över bröstet igen, men jag försöker tänka att allt löser sig. Jag tvättar as we speak samtidigt som jag skriver utskick och svarar på mejl. När tvätten är klar ska jag fara ner på stan en sväng, besöka banken, hämta biljetter, köpa en barbie och kanske (om det finns tid) hitta ett par nya jeans. Mina enda hela har även de börjat gå sönder så det är inte en minut för tidigt.

Dessutom ska de komma i eftermiddag och bygga igen hålet de gjort i köket och hämta igen byggfläkten. Jag tyckte att jag kunde känna lite av lukten igår kväll, men vad jag förstår ska de vara klara nu. Så låt oss hoppas att jobbet är gjort ordentligt.

Inga kommentarer: