onsdag, februari 03, 2010

Allt på en dag

Nyss hemkommen från jobbet sitter jag och försöker övertala mig själv att stoppa i mig lite frukost före sänggåendet. Jag har en märkligt planerad dag framför mig. Jag har just jobbat drygt tio timmar, måste försöka sova lite innan jag förväntas vara tillbaka på jobbet klockan ett idag för utbildning på nya larmsystemet. Känns sådär troligt just nu. Tre-fyra timmars sömn är bara för lite. Sen ska jag fara hem för att några få timmar senare fara tillbaka ytterligare en gång till jobbet för arbetsplatsmöte med nattgruppen klockan sju ikväll.

Som sagt, märkligt planerad dag. Men inatt har jag varit duktig och lärt upp Simon som ska jobba hos oss ett tag. Jag tror att det gick bra och att han fick med sig det mesta som han behöver veta. Han är ju inte ny i huset direkt, bara på just mina 12 skyddslingar. Men det kommer gå galant.

Nu ska jag däcka i sängen och sova några få timmar.

Inga kommentarer: