fredag, februari 26, 2010

Räls is the shit!

Jaha då var hon på resande fot igen. Trevligt såhär långt. Lite trångt och överdrivet varmt på bussen men det gick bra. Det är stunder som då som jag önskar att jag hade en lite netbook och inte en stor baluns till laptop att släpa på. Jag hann iaf igenom hela Amelia och en del av Filter innan jag ledsnade och stängde ögonen en kort stund.

Nu sitter jag på ett isigt X2000 med gott om benutrymme och trivs. Längtar tills dess att man kan åka såhär bekvämt hela vägen. Jag gillar inte att flyga och jag är definitivt inget fan av bil och buss men på tåg kan jag slappna av och bara vara. Ska man klaga på något skulle det väl vara att det är svårt att vara vegetarian på SJ. Jag brukar se till att ha med mig något men just den här gången blev det inte tid.

Inga kommentarer: