onsdag, april 23, 2008

Spinning around...

Jag är trött så att jag ser stjärnor. Sov dåligt efter jobbet igår och ännu sämre idag., bara några få timmar. Har panikhandlat en ny toner igen (den förra jag köpte tog slut på några timmar...mycket handlingar att skriva ut) och försökt att få till dokument som i mitt grötiga huvud visat sig vara svårare än jag trott. Ligger efter för mycket för att kännas bra, men så är det. Har spenderat 3 timmar framför ett kontoutdrag på plusgirot på nätet och då såg jag verkligen stjärnor mot slutet, kan jag lova.

Men det finns väl ett liv efter kongressen också va? Jag hoppas det. Jag ser fram emot lite lugn och ro ett par veckor i vart fall. Vi får väl se. Måste iofs jobba igen lite ledighet. Det är maj då...det känns lite otroligt. De sista månaderna har gått så fort. Men då passar det bra med lite fika på uteserveringar och promenader i vårsolen. Känns bra det.

Jag fick offra en semesterdag för kongressen i alla fall. Men det känns okej, huvudsaken är att jag blev ledig och kan släppa jobbet den helgen. Första planen att gå på nattpasset på söndagen var nog inte så genomtänkt så det känns bra att vara helt ledig hela helgen nu trots att det kostar lite.

Kongress kongress kongress. Jepp, trist som attan att lyssna på men det är allt som finns i mitt huvud just nu. Jag hade kunnat betala för att få slöa i soffan framför en film just nu.

Inga kommentarer: