söndag, april 27, 2008

Produktiva söndag

Produktiv dag! Eller, ganska i alla fall. Har varit duktig och bytt till sommardäck tex och satt på de alldeles nya navkapslarna jag fick efter krockreparationen men som jag sparat nu till våren för att bilen skulle bli lite vårfin. Det ser dock lite ut som när man har alldeles nya vita joggingskor på sig; de lyser verkligen. Bilen för övrigt har nämligen drabbats av massivt vårdamm och är mer gråbrun än röd. Men ja, däcken är fina! Känns bra att ha gjort det äntligen och speciellt bra att ha gjort det själv. Kanske att jag den dagen jag tjänar det dubbla mot idag öppnar plånboken och låter en däckverkstad göra det åt mig för några hundralappar, men fram tills dess så tycker jag faktiskt inte att det är värt det. En halvtimmes jobb, lite slitande med hårddragna bultar och så rätt svarta händer efteråt är ok kostnad för att spara lite pengar. Och så känner jag mig lite duktig också. Det kan det ju vara värt.

Annars har jag dammsugit, gjort deltagar- och röstlistor till kongressen och lite annat småpyssel. Jag såg också delvis ett halvtrist spelprogram med Micke Tornving som programledare (glömt namnet) medan jag åt middag med Mattias. Jag vet inte, idén var väl bra men så blev det så mycket folk inblandat och för mycket babbel så jag iddes inte engagera mig riktigt.

Och nu kanske kanske jag ska lägga en stund på att åtminstone nästan bli level 70 (final!) i WoW.

Inga kommentarer: