onsdag, juni 01, 2011

Statusuppdatering

Försöker känna efter och bestämma mig för om jag är bättre idag än igår, men jag vet inte. Febern tycks ha lagt sig för nu men hostan är besvärlig, jag blir andfådd och trött av ingenting och sedan igår kväll har jag ont över bröstkorgen ganska ordentligt i perioder. Det kommer och går. En stund igår kväll trodde jag att jag höll på att få hjärtinfarkt men det sitter som inte riktigt där. Jag har väl hostat bröstmusklerna trötta, gissar jag. Men när det krampade till som värst igår kväll/natt var paniken inte jättelångt borta. Huga.

Bekymrar mig nog mest för att Mr M fyller år på fredag och att jag inte handlat det jag ska till honom. Eller fått klart hur han vill/ska firas. Imorgon är det helgdag dessutom. Jag vet inte hur jag ska fixa det, men det löser sig väl. Får väl fira en dag senare eller nåt. Han vill i vanlig ordning inte fira alls, men det bryr vi oss inte i.

Inga kommentarer: