lördag, juni 18, 2011

Griniga Sara

Den dumma ryggen försöker skapa moln på min annars fina helg. Jag kände redan igår att den gjorde ont ibland, men tänkte inte så mycket på det. Den är ju sån, dumryggen. Men så när vi, Mr M och jag, promenerade ner till stan för brunch och för att hämta bilen kände jag plötsligt av den en massa. M tycker att jag är lite grinig idag men vem blir inte det av ihållande smärta som blixtrar till lite extra vid vissa rörelser? Jag blir less snabbt och sen kommer huvudvärken som på beställning.

Uschliga jag.

Nu har jag tantlurat en timme med en katt vid min hand så det känns aningen bättre. Men kanske inte egentligen bra nog för att ge sig ut och äta middag och dricka öl på stan med M och Simon (yes, repris på gårdagen). Har som ingen superduperlust till något alls. Jag är nog lite grinig ändå. Men förhoppningsvis blir det bättre när jag väl kommer iväg.

1 kommentar:

Unknown sa...

Men ni är ju riktigt flitiga!!
/tant