fredag, juni 17, 2011

Fredag!

Så blev det äntligen helg. Jag har förvisso en kort helg, jobbar söndag natt, men det känns ändå skönt efter de rätt rushiga nätter jag haft. Det, samt att jag känner att både orken och tålamodet inte riktigt är på topp såhär precis före semestern. Märkligt ändå, att man kan ställa in sig så och liksom nästan lägga ner lite i förtid. Oavsett när semestern infaller blir jag less sista veckan.

Annars har det varit en bra fredag. Träffade Anna på stan och åt sen lunch. Och sen kom M och Simon och slöt upp med oss på Lottas uteservering där det intogs några öl. Kan säga att jag är billig i drift såhär direkt efter jobbnätter och ganska få timmars sömn idag... Men det var vi fler som var så det blev en tidig kväll som avslutades med glass innan vi promenerade hem i den lite kalla blåsten.

Snart snarkläge!

Inga kommentarer: