söndag, juni 19, 2011

Alla får hemma snart

Lite lågvarv på bloggandet för tillfället. Dels kanske för att jag jobbat en del men också för att huvudet tycks sakna formuleringsmöjligheter tidvis. Känner mig lite disträ. Just nu vill jag mest bara att det ska vara onsdag morgon så att jag får gå hem och se fram emot nästan fem veckor av ledighet.

Inatt kommer lillasyster hem från Gbg och Metaltown också. Det har varit mobiltystnad sedan lunchtid igår så jag blev lite glad över hennes sms som kom just med meddelandet att hon höll på att leta efter sitt tåg. All is good, alltså. Jag hade ju lovat hämta upp henne på Östra strax före fyra inatt och alltså glömt att jag har min extranatt inatt och inte alls kan det. Men snälla M stiger upp och åker efter henne istället. om hon nu kommer i tid. På nedvägen var tåget två timmar försenat så man vet aldrig.

Inga kommentarer: