onsdag, juni 15, 2011

Latmasken Sara

Sådär, ordningen hyfsat återställd och ikväll vankas det jobb igen. Fem nätter kvar på jobbet nu innan det är dags för semester. Känns rätt okej, trots att semestern fortfarande är hopplöst oplanerad.

Det blev en sen natt så jag har inte varit uppe sådär alldeles länge. Som vanligt känner jag mig lite lat, men jag vet egentligen inte vad jag skulle gjort som jag inte fått gjort. Mer än att diska då, denna ständiga syssla. Och kanske sökt reda på nya dammsugarpåsar (snacka om djungel!) så att vi kan dra den ett varv i vår dammiga lägenhet. Och med tanke på att jag ska jobba hela natten var det kanske bra att sitta och häcka vid datorn och prata med spelkompisar (gör f.ö susen för ett dåligt humör) tills dess att 'normalt folk' steg upp i morse, men jag känner mig ändå lat.

Får väl dra mig ut på en långpromenad om en stund.

Inga kommentarer: