tisdag, juni 07, 2011

Händelsefattig dag

Så vad har jag gjort idag? Hm...köpt hylsnycklar, så kul har jag haft det. Men en typisk bra att ha-sak. Så jag slipper låna. Och nu behövs de så att jag kan byta tändstiften på min bråkiga bil så det var väl som lika bra att göra investeringen. Men huga så dyra hylsnycklar man kan köpa om man har lust. Vi snackar tusentals kronor. Mina gick på 89:-, jag är nöjd.

Men jag hade trevligt sällskap, Simon och jag for och fikade, shoppade på Jula åt mig, på Mekonomen åt honom (fun day) och så en sväng på Coop innan vi ledsnade. Hemma hittade jag en ättiksur liten syster som lyckats bränna sig under helgen.

Det var den dagen. Såg också just att jag lyckats missa biljettutdelning till en intressant film. Eller, det finns nog tid att hämta fortfarande, men jag ids inte gå ner på stan helt enkelt. Jag ska antagligen dit imorgon oavsett, jag får väl se om det finns några biljetter kvar då kanske.

Inga kommentarer: