torsdag, juni 23, 2011

Nika's Lair, US

Jag måste ju tipsa om den absolut roligaste bloggen just nu; Vi drar till USA. Bästaste Ulrika har dragit till USA i tre veckor med sambon och systerdottern och jag är inte ett dugg avundsjuk! Ok, det sista var en stor fet lögn, trots det faktum att USA faktiskt aldrig har intresserat mig som resmål. Men att följa deras resa är hur spännande som helst. Inte minst när jag vet vilket planerande som ligger bakom den.

Igår fick jag ett sms om att 'allt rockar i Florida' samt att de var på väg till Orlando. Vad svarar man på det? 'Allt rockar i Umeå'? Nä jag fortsätter att läsa bloggen (jag hoppas att de orkar fortsätta med sina imponerande frekventa inlägg) och förväntar mig en überlång, bildrik, livs levande reseberättelse av den lyckliga damen när hon åter är på Västerbottnisk mark.

Inga kommentarer: