söndag, juni 26, 2011

Semesterkänsla.nu tack!

Snart är helgen över och det känns fortfarande inte riktigt som att jag har semester, snarare som att jag räknar ner den vanliga 'långledigheten' jag har på schemat och tänker att jag snart ska till jobbet igen. Det där måste jag ju ta ur mig.

Igår eftermiddag/kväll åkte vi till stan och hade familjedejt med the Anna-family. Vi tog våra packade väskor och promenerade en bit runt Nydalasjön tills vi hittade en ledig grillplats med ved.


Just som vi kommit fram hälsade regnet på, men det gjorde faktiskt inte så mycket. Det var mysigt och väldigt trevligt ändå. Det var först på vägen hem som jag kände av de fuktiga och då lite kalla kläderna. Mer sånt vill jag ha på semestern!

2 kommentarer:

Unknown sa...

I morgon blir det semesterkänsla de-lux, min vän. Fotvänliga skor, ryggsäck, solskydd och solglasögon. Fett med pengar på kontot(?). Och iväg från stan. Shoppa, äta glass, kolla på folk och fortsätta trenden med onyttig mat. Ok?

Sara sa...

Absolut! Jag har packat ner semesterkänslan och hoppas att den hänger med hela vägen!