lördag, september 13, 2008

Seg lördag

Så seg dag det har varit idag. Och nej, det beror troligen inte på den gigantiska flaskan Villa Puccini, för att trots att både Ulrika och jag drack av den står den nästan halvfull på bänken idag. Amatörer alltså... Nej, men jag har varit seg i huvudet och mest velat ligga kvar i sängen typ hela dagen. Jag var hemskt trött redan igår när tjejerna gått hem vid ett-tiden, men kände nog inte av det förrän jag la mig i sängen och väntade att Mattias skulle komma hem. Han kom med taxi strax efter två och det sista jag minns är att jag typ tre gånger upprepade att han inte fick glömma att stänga ugnen efter sig, innan jag föll i djupsömn.

Det var väldigt trevligt igår, såklart. Som Ulrika sa, vi är egentligen fyra väldigt olika tjejer, både utseendemässigt och i övrigt. Men fan vad kul vi har! Kanske är just därför i och för sig, vad vet jag. Nivåerna på samtalsämnena varierar från högt till lågt, men det gör det hela nog bara ännu bättre. Allt ifrån lönediskriminering till att "bada på djupt vatten" (metafor för nåt helt annat såklart..). Det blev rätt mycket badat igår i varje fall. Skitkul! I love those girls!

Inga kommentarer: