onsdag, september 03, 2008

Min säng är min borg

"Det känns som att jag har vattenskalle", skrev jag nyss till Anna på msn. Och det är sant, huvudet känns gigantiskt och fyllt av äckel. Jag ligger fortfarande i sängen och överväger på allvar om jag ska flytta in vattenkokaren hit. Jag har varit uppe ett par gånger, och varje gång har jag i min långsamt-tänkande hjärna försökt komma på så många saker som möjligt som jag kan komma att behöva, och sen burit med mig dem till sängen, för att om möjligt slippa stiga upp igen. Men nu vill jag ha te, kanske det enda som inte bor i min säng.

Jag skulle kunna passa på att skriva, läsa någon av alla de böcker som ligger och väntar, se film, spela WoW...vad som helst, men inget faller mig i smaken just nu. Jag har inte lust med något. Motsägelsefullt så har jag ännu mindre lust att ligga och stirra i taket, det finns liksom inte. Så jag vet inte vad jag ska göra. Söka rätt på nya bloggar att fastna i? Läsa puckade saker på flashback? Hm...nej, inte det heller.

Inga kommentarer: