torsdag, september 18, 2008

Det man inte har i huvudet...var är det?

Okej, vad säger man? Hjärnsläpp? Styrelsemötet klockan 19 ikväll försvann ur mitt medvetande, trots att jag tom pratade om det med Mattias imorse. Jag sa att jag med min konstiga dagkoll ("är det tisdag, onsdag eller kanske helg?") hade lyckats boka tvättid samtidigt som det är telefonmöte med styrelsen, men att det nog skulle hinnas med båda ändå. Och vad gör jag? Strular runt här, grejar med tvätten, planerar packning, diskar, tar backup på datorn osv och glömmer helt bort mötet. Jaja, gjort är gjort. Jag vet inte vad som händer i mitt huvud, men koll har jag då inte.

Imorgon ska jag hjälpa Mattias att lämna in bilen på verkstaden samtidigt som min buss går. Vilket av det kommer jag att glömma?

2 kommentarer:

Bloggerskan sa...

Hmmmm,
Så där kan det bli för mig också... Eller som i somras då jag bara skulle vila ögonen lite inför telefonmötet och vaknade en timme senare...

Sara sa...

Mm, jag tänkte faktiskt att det här har tom Anna-Karin också lyckats med, så kändes det lite bättre =)