onsdag, september 17, 2008

Stockholmshelg eller inte Stockholmshelg

När jag väl klivit upp idag har jag stressat runt i tron att det är torsdag. Men det är det ju inte. Så jag behöver varken tvätta eller delta i styrelsemöte per telefon ikväll. Jag kan faktiskt ta det lite lugnt och bli av med huvudvärken. Jag måste också bestämma mig ikväll huruvida jag ska fara iväg till Sthlm i helgen eller inte. Tanken var att jag skulle det för att få klart lite Fi-uppgifter som det väntas på, men nu tvekar jag lite. Pengarna, igen. Jag måste låna om jag ska kunna fara, och det känns jobbigt. Fasen vad trist det är.

Iaf, nu ska jag bara försöka urskilja vad jag själv vill ifrån vad andra förväntar sig, vad andra vill (eller vad jag tror att de vill, för att vara korrekt) och vad jag borde göra. En helt hopplös uppgift för mig, som vanligt. Ringde Joakim, som ska bygga Fi-forumet tillsammans med mig om jag kommer ner, igår kväll i hopp om lite hjälp. Men han sa "gör som du vill", vilket han vet är ett omöjligt svar för mig att ta ställning till, och säger väl det just därför gissar jag. Suck, ja beslutet måste tas ikväll oavsett. Hur vet jag inte. Men det löser sig.

Inga kommentarer: