måndag, september 01, 2008

Gala till helgen

Jo, jag passerade också Öppen gemenskaps fotoutställning med bilder på utsatta personer. Men det var lite jobbigt och snörde ihop hjärtat lite så jag stannade inte och läste historierna som fanns med bilderna. På lördag hålls en gala till förmån för nämnda organisation som gör ett väldigt bra arbete och som är värda alla slantar de kan få ihop. Väldigt bra att frågan lyfts också på ett bra sätt. Lite synd att jag jobbar hela helgen, men jag hoppas att jag ska orka mig ner en stund på dagen i vart fall. När Anna och jag var på stan i förra veckan köpte vi på oss några av de fina väskor som säljs i och med satsningen. Visst var den snygg? Den är gjord av återvunna PET-flaskor och säljs för 20kr styck. Otroligt billigt. Det ska bli min nya jobbväska och så blir det kommande presenter av ett par andra.