onsdag, december 11, 2013

SoA-abstinens i förtid

Det tycks som att sista SoA-avsnittet för den här (nästsista, enligt regissören) säsongen sändes i USA natten till idag. Jag har sparat förra veckans avsnitt också och laddar för att sträckse båda till helgen. Jag hoppas att det blir en bra avslutning och inte en som jag blir cliffhanger-galen av. Jag besitter dålig tolerans för sånt. Därför borde jag egentligen alltid bara se serier som redan sänts klart så att jag kan se alla avsnitt i så snabb takt som möjligt, utan uppehåll med cliffhangrar (heter det ju) som skadar fingernaglarna.

Men, som tröst på SoA-såren börjar en ny säsong av fullständigt briljanta Sherlock om precis två veckor. Fantastiskt!


3 kommentarer:

Unknown sa...

Åh, jag har sparat de tre senaste. Försöker navigera runt allt surr, men det är svårt.

Iréne JB sa...

Det ser jag fram emot! Lite Scherlock :)

Sara sa...

Tydligen är det nåt slags inflr-program om två veckor, så fel av mig. Sherlock börjar först om 3 veckor, den 1/1.

Jag har tur Anna, som inte har några omkring mig som följer SoA efter USA-tabellen. Så jag behöver bara ducka artiklar, vilket kanske inte alltid är så enkelt heller, men enklare iaf.