torsdag, december 19, 2013

Dan före...something

Tempot är högt just nu, men snart räknar jag ner till ledighet. En hektisk dag kvar då jag ska få tid med så mycket som möjligt. Egentligen skulle jag helst ha jobbat hemma en dag under ledigheten, bara för att i lugn och ro kunna samla ihop tankarna och avsluta saker jag behöver avsluta, och fundera över andra saker jag behöver påbörja. Kanske blir det tid för det när jag jobbar nyårshelgen, då lär jag vara ganska ensam.

Idag har jag i vart fall fått iväg alla julklappar söderut och jag hoppas hoppas att de hade rätt hos postombudet att de troligen kommer fram i tid.
Lil'sis hittade även ett paket under granen i stan som var till mig, från mig. Hon och M retades för det sen. M tyckte att det var ett dåligt betyg till omgivningen, men jag menade att det var för att släppa lite på pressen; hur det än blir så går jag inte lottlös i paketligan på julafton... Allt på skämt förstås, men det förstår ni ju.

Imorgon fyller Lil'sis år, vi får väl se om hon går paketlös då...

Inga kommentarer: