söndag, december 15, 2013

Fikadagen

Först åt jag lunch på stan med bästmannen M. Sen lämnade jag honom för att gå och fika med Ulrika och Anna. Därefter ytterligare en fika, den här gången med M och Lil'sis hemma hos Simon. Det här med att sammanfoga alla på en och samma gång är tydligen inget jag tror på. Fast det fanns lite olika syften med de olika träffarna idag, även om det kändes lite tokigt.

En bra söndag allt som allt. Trevligt att träffa vänner och jag hann även göra ett besök på Mediamarkt med minifamiljen mellan de två fikadejterna.

Sen hann jag bli lite märkligt yr just som jag kom hem nu ikväll och skulle till att jobba lite. Sådär så att det snurrar även när jag sitter ner. Lite skumt, men säkert inget farligt (även om jag får anstränga mig för att inte överanalysera det hela i nån slags hypokondrisk ångestattack). Och jobbat har jag gjort, men bara en kortis, nån timme. Tänkte att det var bättre att göra bort det jag känt mig lite stressad över inför imorgon redan nu så att jag har bättre förutsättningar till en god natts sömn.
I övrigt så laddar jag lite för en förväntad stressig vecka. Vi får väl se hur det blir men jag lägger ribban högt så kan det bara bli bättre...

På fredag går jag för övrigt på en hel veckas (7 dagar!!) ledighet, det ska bli riktigt skönt. Och som en välbehövlig uppladdning inför det nya årets utmaningar.

Inga kommentarer: