tisdag, mars 06, 2012

Tisdag

En lång och lite trist (men inte händelselös) natt senare sitter jag åter och försöker hinna med lite grejer innan det är dags att reprisera nattens sysslor igen. Det är väl inga direkt nyttiga saker jag vill hinna med; matlagning (eller ja, uppvärmning av burksoppa faktiskt, det är den nivån idag), vp-farmande i WoW (nerd-alert) och möjligtvis lite klädvikande. Mer än så blir det inte.

Är sugen på att gå på bio. Men det går inget jag känner att jag vill se just på bio. Jag vann ju biljetter till Carnage, men tror ni att den gått upp i Umeå då? Såklart inte.

I helgen blir det firande av lil'sis första jobb på fredagen och sen har några visst bjudit in sig själva till schlagergalej på lördagen. Ser fram emot det mycket just nu.

1 kommentar:

Unknown sa...

Kan tänka mig att du se fram mycket mot det. Och jag vet numera varför. :-)(tack Bea)