måndag, mars 19, 2012

No more AirPush (eller, until next time)

En del av anledningen till den (säkert tråkiga, katt bloggar är väl egentligen förbjudna?) nyligt publicerade bloggposten var att testa en ny blogger-app. Jag har säkert gnällt över att den jag använde tidigare plötsligt började med AirPush-reklam i telefonen. Dvs det kom upp reklammeddelanden om allt från lättklädda damer till en massa annat jag hade förstått om jag kunnat tyska.

Men den där verkar ju fungera, sweet!

Nu var det lite dålig bildkvalité, men jag orkade inte engagera mig mer än att ta en bild av finkatten som låg bredvid när jag vaknade efter tantluren. Men förhoppningsvis kan den nya appen komma att innebära mer (och alltså lite bättre) bilder på bloggen framöver. Man måste ha sånt, har jag hört.

Inga kommentarer: