lördag, mars 31, 2012

Arghnmpf!

Brukar ju försöka hålla mig från att gnälla men jag har haft sådär sjukt jäkla ont i ryggen ett par dagar nu igen. Jag är normalt sett duktig på att mörka smärtan (hur kul är det att alltid gnälla liksom?) men nu börjar det blir svårt. 

Jag tror faktiskt, fånigt nog, att det var promenaden hem i torsdags kväll som var boven. Jag känner alltid av ryggen på jobbet och den har känts allt mer trött och öm ju fler nätter jag jobbat men promenaden tippade mig nog över kanten. Jag gick ganska fort och tog antagligen ut steget så mycket att ryggen fick för mycket rörelse. Inte gick jag där och tänkte på vad sjukgymnasten sagt... 
Jag var yr igår och hade ont och vaknade idag och kunde typ inte röra mig utan ville mest bara skrika av frustration och smärta över att jag är så jäkla kaputt.

Den här dagen får skärpa till sig lite, det är då ett som är säkert.

Inga kommentarer: