fredag, mars 23, 2012

Fredag!

Äntligen är jag ute på landet hos mina favorittjejer! Och ja, favorit-M också förstås. Men det är särskilt att komma ut efter flera dagars frånvaro och bli välkomnad av tre kattsvansar med krok på. Första spinnandet och mina axlar sjunker ner en decimeter.

Jag är verkligen ruggigt trött ikväll. Vi åt tacomiddag med lil'sis i stan innan vi for och jag tror att jag hade kunnat somna direkt efteråt i soffan om jag ens tänkt på att lägga mig ner. Jag har väl sisådär en dryg timme på mig att lägga mig för att kunna sova hela natten, efter det brukar jag komma in i nattjobbsläget igen och bli pigg och inte kunna somna förrän fram på morgontimmarna. Och det hade jag inte tänkt mig. Så jag ska försöka göra en tidig kväll, det blir mer kvalitet av helgen om jag lyckas vända rätt dygnet lite.

Inga kommentarer: